FAQ
OFTE STILTE SPØRSMÅL
Du kan bestille tjenester ved å fylle ut Kontakt oss form. As soon as we receive a request, we will contact you immediately. You can also contact us by email.: [email protected]
For å motta den nøyaktige prisen på tjenesten, må du fylle ut Kontakt oss skjemaet. Gi informasjon så nøyaktig som mulig slik at det ikke oppstår misforståelser underveis i arbeidsprosessen. Etter å ha mottatt all nødvendig informasjon, sender vi deg et tilbud på e-post. Hvis tilbudet passer for deg, vil du motta en ordrebekreftelse.
Ja. Angrefristen er 24 timer. Dersom du ikke overholder avbestillingsfristen eller når renholderne kommer, har de ikke lov til å rengjøre lokalene, vi må dessverre utstede en faktura på full pris på tjenesten.
Nei. Denne tjenesten er gratis for kunden. Befaring utføres vanligvis for bedrifter eller i tilfeller hvor renholds lokalet er unikt og det er vanskelig å beregne eksakt pris basert på data oppgitt av kunden. I andre tilfeller er befaringen ikke nødvendig.
Generell
Du kan ordne nøkkelhåndtering direkte med renholderen din når hun er hos deg. Sammen fyller dere ut nøkkelskjemaet som du beholder så lenge kundeforholdet varer.
Vi anbefaler å være hjemme første gang og vise renholderen om du har noe spesielle ting å vurdere.
Kundeservice vil varsle deg på forhånd hvis renholderen er forsinket. Vi vil prøve å løse situasjonen etter beste evne slik at du som kunde ikke blir berørt.
Selvfølgelig kan du! Det er ditt valg, men vi anbefaler å bruke den tiden på morsomme aktiviteter slik at du kan slappe av i ditt skinnende hjem etterpå.
Våre ansatte har alle nødvendige utstyr for å utføre arbeidet. Som kunde vil vi be om å ha en støvsuger hvis mulig. Hvis du ikke har det, ordner vi det selv.
BusyBees AS gir deg 100 % fornøydgaranti. Kontakt oss innen 48 timer etter tjenesten, så vil vi vaske hjemmet ditt igjen gratis eller finne en løsning som passer best for deg.
Som kunde er du forsikret inntil NOK 10 millioner og alle våre renholdere er også dekket av ansvarsforsikring.